- მთავარი გვერდი
- ჩემი ავტობიოგრაფია (cv)
- ჩემი საბავშვო წიგნები
- 2019 წლის მასწავლებლის ერ. ჯილდოს ფინალისტი
- ურაველ მოსწავლეებთან 2014-15
- გადაცემებში მონაწილეობა (ტელევიზია და რადიო)
- ჩემი ეკოგამოფენები 90-იან წლებში
- 26-ე სკოლის მოსწავლეთა შემოქმედება
- იტალიური სკოლის მოსწავლეების შემოქმედება
- იტალიური ენის წინასაანბანო წიგნი თამარ ადამია , რუსიკო ყოინაშვილი
- ჟურნალი ,,ჯეჯილი" თამარ ადამია
- ჩემი გადაცემები ,,ერთსულოვნებაზე" და ,,ცისარტყელაზე"
- საზოგადოებრივი საქმიანობა შეხვედრები მოსწავლეებთან, მასწავლებლებთან
- სტატიები
- ერთი ბეწო ზღაპრები-თამარ ადამია
- სემინარებში მონაწილეობა
- ტრენერი
- რაჭული ესკიზები (თამარ ადამია)
- იმერული ესკიზები თამარ ადამია/ რეზო ბარბაქაძე (2017-19)
- გურული ესკიზები
- აჭარული ესკიზები 2015-19
- ურაველი მოსწავლეების შემოქმედება
- ჩემი გამოფენა ,,სანდომელადან"
- ხელოვნების გაკვეთილზე გამოსაყენებელი თამაშები-თამა...
- ჩემი წიგნების პრეზენტაციებზე
- ელექტრონული პრეზენტაციები
- ჩემი მაშავერელი მოსწავლეების შემოქმედება 2018-19 სასწავლო წელი
- სერტიფიკატები და სიგელები
- ხარებას მოსწავლეთა შემოქმედება
- იმერის მოსწავლეთა შემოქმედება
- სამოდელო გაკვეთილი- ხელოვნება და მე და საზოგადოება...
- საწრეო მუშაობა ,, ფერები" 2020-21სასწ. წელი
- ტობავარჩხილი-თამარ ადამია 2015 წლის აგვისტო
- ,,ასწავლე საქართველოსთვის " პროგრამაში
- ნახატები-თამარ ადამია
- აბუდელაურის ფერადი ტბები
- ელექტრონული რესურსები ხელოვნებაში რეფლექსიით
- პედაგოგიური კვლევა ხელოვნებაში-თამარ ადამია 2019
- ხელნაკეთი წიგნები სკოლებიდან
- შეფასების რუბრიკები
- საწრეო მუშაობა ,,პალიტრა'
- დამატებითი ინფორმაციები
- როგორ მოდის გაზაფხული -თამარ ადამია
- ჭრიჭინა ჭრიჭი-თამარ ადამია
- მელას ხრიკები- თამარ ადამია
- კოლაჟის დამზადება -სვანური კოშკები-თამარ ადამია
- როგორ შეაშინა ჭიანჭველამ სპილო -თამარ ადამია
- 2020 წლის საბავშვო ზღაპრების და სათამაშოების კონკურსის ნაშრომები
- კონკურსი ეროვნული უმცირესობებისთვის!
- ლებარდის ტობავარჩხილი (ვერცხლის ტბა) 2020 წლის 15-16 აგვისტო
- ნაძვის ხის ისტორია-თამარ ადამია
- მორთული საგნები-თამარ ადამია
მორთული საგნები-თამარ ადამია
https://docs.google.com/presentation/d/1NesNN4Z3VygpWF2IF0Pkw7Oyb9hbPP5V/edit#slide=id.p1 მორთული საგნები
ელექტრონული სასწავლო რესურსის რეფლექსია
ჩემს მიერ შექმნილი ელექრონულირესურსი ,,მორთული საგები“ განკუთვნილია მეოთხე კლასელებისთვის და შეესატყვისება სასწავლო სტანდარტს:
მიმართულება: შემოქმედებითობა და პრაქტიკა
ს.გ.IV.1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საკუთარ ინტერესებსა და გამოცდილებაზე დაყრდნობით, ჩანაფიქრის, იდეის, გუნება-განწყობის (ემოციების) და/ან გარემოზე დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებების ასახვა ნამუშევარში სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების გამოყენებით.
ს.გ.IV.2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა მასალისა და ტექნიკის შერჩევა და გამოყენება საკუთარი ჩანაფიქრის და იდეის განსახორციელებლად.
მიმართულება: კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ს.გ.IV.3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თანაკლა¬სე¬ლებ¬თან თანამშრომ¬ლობით (წყვილში, გუნდში) შესასრულებელი სამუშაოს დაგეგმვა და განხორციელება.
ს.გ.IV.4. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ინდივიდუალური და ერთობლივი ნამუშევრის წარდგენა; აზრის, იდეების, შთაბეჭდილებების გაზიარება და საუბარი საკუთარ, თანაკლასელთა ან ცნობილ ხელოვანთა ნამუშევრებზე შესაბამისი ტერმინოლოგიის გამოყენებით.
მიმართულება: ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
ს.გ.IV.5. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების დარგებისა და ზოგიერთი ჟანრის განსხვავება ერთმანეთისგან, მათი დაკავშირება ყოველდღიურ ცხოვრებასთან და სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან.
რესურსის მიზანია ხელი შეუწყოს მოსწავლეთა დაინტერესებას, მულტიკულტურული ღირებულებბის გაზრადას. სხვადასხვა საგნების ნტეგრირებას. (ისტორია-ხელოვნება). მოსწავლეების მიერ სხვადასხვა კულტურის გაცნობას,კულტურათა შორის პარალელების გავლებას.
აღნიშნული რესურსი დაეხმარება მოსწავლეებს სახვითი ხელოსნების ისტორიის გაცნობასა და ვიზულაურად უკეთ აღქმაში.
რესურსი ეხმარება მოსწავლეს და მასწავლებელს როგორც ონლაინ ისე პირდაპირი სწავლა-სწალბის პროცესში ყურადღება გაამახვილონ საიტერესო ფაქტებზე, გაავონ პარალებლები,ძველ და ახალ კულტურას შორის.
რესურსი ხელს შეუწყობს მიღებული ინფორმაციის ხანგრძლივ დამახსოვრებას.
ასევე მედიაწუგნიერებისა და 21-საუკუნის მოქალაქის უნარ-ჩვევბის განვითრებას.
ხელმოწერა :
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий