დმანისის მუნიციპალიტეტის სოფელ მაშვერის საჯარო სკოლაში 2018-19 სასწავლო წლიდან ფუნქციონირებს წრე ,,პალიტრა" საბაზო საფეხურის მოსწავლეებისთვის.
მასწავლებელი თამარ ადამია (სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება)
მასწავლებელი თამარ ადამია (სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება)
განაცხადი საწრეო მუშაობის შესახებ
დმანისი მუნიციპალიტეტის ს. მაშავერის
საჯარო სკოლის
დირექტორს ქალბატონ დალი
ასლანიშვილს
ამავე სკოლის სახვითი და
გამოყენებითი
ხელოვნების
პედაგოგის თამარ ადამიას
განცხადება
2018-19 წლის სასწავლო წლის მეორე სემსეტრიდან მაშავერის საჯარო
სკოლაში
იფუნქციონირებს ხელოვნების
წრე სახელწოდებით ,,პალიტრა“
წრის მუშაობის მიზანია
მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების
განვითარება და გამოჩენილ ხელოვანთა
შემოქმედებასთან
ზიარება. ხატვისა და
გამოყენებითი ხელოვნების
პრაქტიკული ხერხების დაუფლება.
გთხოვთ დამრთოთ
ნება განვახორციელო აღნიშნული საქმიანობა.
განმცხადებელი: თ. ადამია
თარიღი:
წრეში გაწევრიანების მსურველთა განაცხადის ფორმა
დმანისის მუნიციპალიტეტის ს. მასავერას საჯარო სკოლა ხელოვნების წრე ,,პალიტრა“ (V-VI-VII-VIII-IX კლასელებისთვის)
სახელი ........................................................გვარი.............................................................საკონტაქტო ინფორმაცია....................................................................
ჩემი ინტერესები,რატომ არის მნიშვნელოვანი სკოლის წრეში მუშაობა, რას მოველი ამ საქმიანობისგან? ..........................................................
სურვილი მაქვს გავხდე წრის წევრი. გთხოვთ ჩამრიცხოთ წრეში.
თარიღი.............................................
ხელმოწერა..................................
საწრეო მუშაობა
,, პალიტრა“
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
საფეხური: დაწყებითი კლასის მოსწავლეები
წრის ხელმძღვანელი: თამარ ადამია
მიზანი: მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარება, პრეზენტაციებისა და გამოფენების მოწყობისგამოცდილების მიღება, კედლის გაზეთის გამოშვება, შემოქმედებითი უნარების გამომუშავება, თანამშრომლობის დაფანტაზიის უნარის განვითარება, ახალი იდების ნამუშევარში გადატანის გამოცდილება.აქტუალურობა: მოსწავლეები ნაკლებ დროს უთმობენ შემოქმედებით საქმიანობას, როგორიცაა ხატვა, გამოყენებითიხელოვნება. მაგრამ დიდ დროს ატარებენ კომპიუტერთან, წრეობრივი მუშაობა კი სთავაზობს შემოქმედებითადსაინტერესოდ დროის გატარებას, შემოქმედებითი უნარების, ნებისყოფის, ფანტაზიის განვითარებას. რაც ნაკლებადარის შესაძლებელი გაკვეთილების განმავლობაში. ასევე წაახალისებს და გაუზრდის მოტივაციას იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც ნაკლებად აქვთ განვითარებული შემოქმედებითი ინტელექტი-კრეატულობა.
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
საფეხური: დაწყებითი კლასის მოსწავლეები
წრის ხელმძღვანელი: თამარ ადამია
მიზანი: მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარება, პრეზენტაციებისა და გამოფენების მოწყობისგამოცდილების მიღება, კედლის გაზეთის გამოშვება, შემოქმედებითი უნარების გამომუშავება, თანამშრომლობის დაფანტაზიის უნარის განვითარება, ახალი იდების ნამუშევარში გადატანის გამოცდილება.აქტუალურობა: მოსწავლეები ნაკლებ დროს უთმობენ შემოქმედებით საქმიანობას, როგორიცაა ხატვა, გამოყენებითიხელოვნება. მაგრამ დიდ დროს ატარებენ კომპიუტერთან, წრეობრივი მუშაობა კი სთავაზობს შემოქმედებითადსაინტერესოდ დროის გატარებას, შემოქმედებითი უნარების, ნებისყოფის, ფანტაზიის განვითარებას. რაც ნაკლებადარის შესაძლებელი გაკვეთილების განმავლობაში. ასევე წაახალისებს და გაუზრდის მოტივაციას იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც ნაკლებად აქვთ განვითარებული შემოქმედებითი ინტელექტი-კრეატულობა.
თემატიკა: სხვადასხვა ინტერნეტრესურსების -მასტერკლასების ჩვენება და ახალი ხერხების შესწავლა, პრაქტიკულიმუშაობა, უცხოელ და ქართველ ხელოვანთა შემოქმედების გაცნობა.შესაბამისობა ესგ-გათვალისწინებულ შედეგებთან:ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების
ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად
ნამუშევრის შექმნისას.ხელ. ს.გ.. მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად
გამოიყენოს სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის შექნისას.ხელ. ს.გ. მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის
გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.ხელ. ს.გ. მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და
იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო
პრობლემის გადასაჭრელად.ხელ. ს.გ. მოსწალეს შეუძლია წარადგინოს ნამუშევრები და გამოთქვას და დაასაბუთოს
თავისი აზრი.ხელ. ს.გ. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს რომ ხელოვნება არის
თვითგამოხატვის საშუალება.ხელ. ს.გ. მოსწავლე კრიტიკის დროს პატივისცემით ეკიდება სხვის ნამუშევარს და აზრს;ხელ. ს.გ. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში;ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და
კულტურის ხელოვნების ნიმუშები;ხელ. ს.გ.მოსწალე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს;ხელ. ს.გ. მოსწავლე იკვლევს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.
ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად
ნამუშევრის შექმნისას.ხელ. ს.გ.. მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად
გამოიყენოს სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის შექნისას.ხელ. ს.გ. მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის
გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.ხელ. ს.გ. მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და
იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო
პრობლემის გადასაჭრელად.ხელ. ს.გ. მოსწალეს შეუძლია წარადგინოს ნამუშევრები და გამოთქვას და დაასაბუთოს
თავისი აზრი.ხელ. ს.გ. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს რომ ხელოვნება არის
თვითგამოხატვის საშუალება.ხელ. ს.გ. მოსწავლე კრიტიკის დროს პატივისცემით ეკიდება სხვის ნამუშევარს და აზრს;ხელ. ს.გ. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში;ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და
კულტურის ხელოვნების ნიმუშები;ხელ. ს.გ.მოსწალე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს;ხელ. ს.გ. მოსწავლე იკვლევს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.
მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეები წრეში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ შემოქმედებითუნარებს-კრეატულობას, განივითარებენ სხვადასხვა მასალაზე მუშაობისა და კომუნიკაციის უნარებს, ყოველივე ესუნარი მათ გამოადგებათ ყოველდღიურ ცხოვრებაში, სხვადასხვა პროფესიის დაუფლებაში.წრის მუშაობაში ჩართული პირები: მოსწავლეთა მშობლები, ხელოვნების მასწავლებელი და მოსწავლეები.მოსწავლეთა ასაკი: 10 დან 15 წლამდე
დრო: წრის მუშაობა განხორციელდება 2018-19 - სასწავლო წელს II სემესტრის განმავლობაში , კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათობით 16.00 საათიდან 17 საათამდე
რესურსი: აუდიო მასალა, ხელოვნების წიგნები, თვალსაჩინოებები, სლაიდშოუ, ზღაპრები-ილუსტრაციებისშესაქმნელად, თაბახის ფურცლები, ცარცი, ლეპტოპი, მოსწავლის ბუკი, სახატავი ფურცლები, ფერადი ფანქრები, პასტელი, ბუნებრივი მშრალი მასალა, წებო ემულსია, გუაში, აკვარელი, ფუნჯი, წყლიანი ჭიქა...
დრო: წრის მუშაობა განხორციელდება 2018-19 - სასწავლო წელს II სემესტრის განმავლობაში , კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათობით 16.00 საათიდან 17 საათამდე
რესურსი: აუდიო მასალა, ხელოვნების წიგნები, თვალსაჩინოებები, სლაიდშოუ, ზღაპრები-ილუსტრაციებისშესაქმნელად, თაბახის ფურცლები, ცარცი, ლეპტოპი, მოსწავლის ბუკი, სახატავი ფურცლები, ფერადი ფანქრები, პასტელი, ბუნებრივი მშრალი მასალა, წებო ემულსია, გუაში, აკვარელი, ფუნჯი, წყლიანი ჭიქა...
წრის მეცადინეობის გეგმა
2018-19 სასწავლო წელი
მეცადინეობა ჩატრდება კვირაში ერთხელ ხუთშაბათს
2018-19 სასწავლო წელი
მეცადინეობა ჩატრდება კვირაში ერთხელ ხუთშაბათს
# თარიღი თემის დასახელება საათების რაოდენობა
1) 24.01.2019 პრეზენტაცია მოსწავლეთათვის
1) 24.01.2019 პრეზენტაცია მოსწავლეთათვის
3) 31.01.2019 ,,პაპიე მაშეს" ხერხიტ ნივთების დამზადება" 1
2) 7. 02.2019 კოლაჟით შესრულებული -პეიზაჟი 1
3) 14.02.2019 კოლაჟით შესრულებული ნატურმორტი 1
4) 21.02.2019 ქაღალდის აპლიკაციები 1
2) 7. 02.2019 კოლაჟით შესრულებული -პეიზაჟი 1
3) 14.02.2019 კოლაჟით შესრულებული ნატურმორტი 1
4) 21.02.2019 ქაღალდის აპლიკაციები 1
7)28.02. 2019 განვლილი მასალის გამეორება (ჩანაფიქრით) 1
8) 7.03.2019 გუაშით ხატვა-პეიზაჟი 1
9) 14.03.2019 გუაშით ხატვა- ხელის ანაბეჭდები 1
10) 21.03.2019 გუაშით ხატვა- გაზაფხული 1
11) 28.03.2019 აკვარელით ხატვა-პორტრეტი 1
12) 4.04.2019 აკვარელით ხატვა-ცხოველები დ ა ფრინველები 1
13) 11.04.2019. პასტელით ხატვა-ადამიანის გამოსახულება 1
14) 18.04.2019 პაასტელით ხატვა- გაზაფხული
15) 25.04. 2019 ხე ქარში-პასტელით ხატვა 1
16) 02.05.2019 ფილმის პერსონაჟების ხატვა -პასტელით 1
17) 16. 05.2019 საგამოფენო მზადება 1
18) 23.05.2019 საგამოფენო მზადება 1
8) 7.03.2019 გუაშით ხატვა-პეიზაჟი 1
9) 14.03.2019 გუაშით ხატვა- ხელის ანაბეჭდები 1
10) 21.03.2019 გუაშით ხატვა- გაზაფხული 1
11) 28.03.2019 აკვარელით ხატვა-პორტრეტი 1
12) 4.04.2019 აკვარელით ხატვა-ცხოველები დ ა ფრინველები 1
13) 11.04.2019. პასტელით ხატვა-ადამიანის გამოსახულება 1
14) 18.04.2019 პაასტელით ხატვა- გაზაფხული
15) 25.04. 2019 ხე ქარში-პასტელით ხატვა 1
16) 02.05.2019 ფილმის პერსონაჟების ხატვა -პასტელით 1
17) 16. 05.2019 საგამოფენო მზადება 1
18) 23.05.2019 საგამოფენო მზადება 1
19) 30.05.2019 საგამოფენო მზადება 1
20) 6.06.2019 საგამოფენო მზადება 1
20) 6.06.2019 საგამოფენო მზადება 1
21)13.06.2019 ეკოგამოფენა - პრეზენტაცია 1
წრის ხელმძღვანელი თამარ ადამია 2018-19 სასწავლო წელი
# 2 4 იანვარი 2019
სკოლის წრის წევრებთან მიმოვიხილე სწრეო მუსაობა და საჭირო ნივთები. მოსწავლეებმა დაიწყეს ,,პაპიე მასეს" ტექნოლოგიის დაუფლება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий