დმანისის მუნიციპალიტეტის მაშავერის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის მოსწავლეთა წრე ხელოვნებაში ,,ფერები"
საწრეო მუშაობა დავიწყე ოქტომბრიდან მაგრამ დოკუმენტაციის მოუწესრიგებლობის გამო მხოლოდ მეორე სემესტრი დავარეგისტრირე ოფიციალურად
განაცხადი საწრეო მუშაობის შესახებ
დმანისი მუნიციპალიტეტის ს. მაშავერის
საჯარო სკოლის
დირექტორს ქალბატონ დალი
ასლანიშვილს
ამავე სკოლის სახვითი და
გამოყენებითი
ხელოვნების
პედაგოგის თამარ ადამიას
განცხადება
2018-19 წლის სასწავლო წლის მეორე სემსეტრიდან მაშავერის საჯარო
სკოლაში
იფუნქციონირებს ხელოვნების
წრე სახელწოდებით ,,ფერები“
წრის მუშაობის მიზანია
მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების
განვითარება და გამოჩენილ ხელოვანთა
შემოქმედებასთან
ზიარება. ხატვისა და
გამოყენებითი ხელოვნების
პრაქტიკული ხერხების დაუფლება.
გთხოვთ დამრთოთ
ნება განვახორციელო აღნიშნული საქმიანობა.
განმცხადებელი: თ. ადამია
თარიღი:
წრის განაცხადის ფორმა
დმანისის მუნიციპალიტეტის ს.მაშავერას საჯარო სკოლაში ფუნქციონირებას იწყებს ხელოვნების წრე მოსწავლეთათვის. პირველი წრე- პირველიდან მეოთხე კლასის ჩათვლით .
რომელიც იმუშევს კვირაში ერთხელ თითო საათი.
დმანისის მუნიციპალიტეტის ს.მაშავერას საჯარო სკოლაში ფუნქციონირებას იწყებს ხელოვნების წრე მოსწავლეთათვის. პირველი წრე- პირველიდან მეოთხე კლასის ჩათვლით .
რომელიც იმუშევს კვირაში ერთხელ თითო საათი.
წრის
წევრები გაეცნობიან სახვით და გამოყენებით ხელოვნებას, გაივლიან პრაქტიკულ კურსს. ნახავენ ფილმებსა და მულტფილმებს. . ყოველივე ეს ხელს შეუწყობს ხელოვნების უკეთ დაუფლებას. წრეში შედგენიალია სპეციალური პროგრამა ბავშვის ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით და მათთვის სინტერესო აქტივობებით.
მსურველებმა შეავსეთ განაცხადის ფორმა
წრის ხელმძღვანელი თ. ადამია
წრის ხელმძღვანელი თ. ადამია
წრეში გაწევრიანების მსურველთა განაცხადის ფორმა
დმანისის მუნიციპალიტეტის ს. მასავერას საჯარო სკოლა ხელოვნების წრე ,,პალიტრა“ (I--II-III-IV კლასელებისთვის)
სახელი
........................................................
გვარი.............................................................
საკონტაქტო ინფორმაცია....................................................................
გვარი.............................................................
საკონტაქტო ინფორმაცია....................................................................
ჩემი
ინტერესები,რატომ არის მნიშვნელოვანი სკოლის წრეში მუშაობა, რას მოველი ამ საქმიანობისგან? ..........................................................
სურვილი მაქვს გავხდე წრის წევრი. გთხოვთ ჩამრიცხოთ წრეში.
თარიღი.............................................
ხელმოწერა..................................
საწრეო მუშაობა
,,ფერები“
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
საფეხური: დაწყებითი კლასის მოსწავლეები
წრის ხელმძღვანელი: თამარ ადამია
მიზანი: მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარება, პრეზენტაციებისა და გამოფენების მოწყობის გამოცდილების მიღება, კედლის გაზეთის გამოშვება, შემოქმედებითი უნარების გამომუშავება, თანამშრომლობის და ფანტაზიის უნარის განვითარება, ახალი იდების ნამუშევარში გადატანის გამოცდილება.
აქტუალურობა: მოსწავლეები ნაკლებ დროს უთმობენ შემოქმედებით საქმიანობას, როგორიცაა ხატვა, გამოყენებითი ხელოვნება. მაგრამ დიდ დროს ატარებენ კომპიუტერთან, წრეობრივი მუშაობა კი სთავაზობს შემოქმედებითად საინტერესოდ დროის გატარებას, შემოქმედებითი უნარების, ნებისყოფის, ფანტაზიის განვითარებას. რაც ნაკლებად არის შესაძლებელი გაკვეთილების განმავლობაში. ასევე წაახალისებს და გაუზრდის მოტივაციას იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც ნაკლებად აქვთ განვითარებული შემოქმედებითი ინტელექტი-კრეატულობა.
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
საფეხური: დაწყებითი კლასის მოსწავლეები
წრის ხელმძღვანელი: თამარ ადამია
მიზანი: მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების განვითარება, პრეზენტაციებისა და გამოფენების მოწყობის გამოცდილების მიღება, კედლის გაზეთის გამოშვება, შემოქმედებითი უნარების გამომუშავება, თანამშრომლობის და ფანტაზიის უნარის განვითარება, ახალი იდების ნამუშევარში გადატანის გამოცდილება.
აქტუალურობა: მოსწავლეები ნაკლებ დროს უთმობენ შემოქმედებით საქმიანობას, როგორიცაა ხატვა, გამოყენებითი ხელოვნება. მაგრამ დიდ დროს ატარებენ კომპიუტერთან, წრეობრივი მუშაობა კი სთავაზობს შემოქმედებითად საინტერესოდ დროის გატარებას, შემოქმედებითი უნარების, ნებისყოფის, ფანტაზიის განვითარებას. რაც ნაკლებად არის შესაძლებელი გაკვეთილების განმავლობაში. ასევე წაახალისებს და გაუზრდის მოტივაციას იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც ნაკლებად აქვთ განვითარებული შემოქმედებითი ინტელექტი-კრეატულობა.
თემატიკა: სხვადასხვა ინტერნეტრესურსების -მასტერკლასების ჩვენება და ახალი ხერხების შესწავლა, პრაქტიკული მუშაობა, უცხოელ და ქართველ ხელოვანთა შემოქმედების გაცნობა.
შესაბამისობა ესგ-გათვალისწინებულ შედეგებთან:
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების
ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად
ნამუშევრის შექმნისას.
ხელ. ს.გ.. მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად
გამოიყენოს სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის შექნისას.
ხელ. ს.გ. მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის
გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.
ხელ. ს.გ. მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და
იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო
პრობლემის გადასაჭრელად.
ხელ. ს.გ. მოსწალეს შეუძლია წარადგინოს ნამუშევრები და გამოთქვას და დაასაბუთოს
თავისი აზრი.
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს რომ ხელოვნება არის
თვითგამოხატვის საშუალება.
ხელ. ს.გ. მოსწავლე კრიტიკის დროს პატივისცემით ეკიდება სხვის ნამუშევარს და აზრს;
ხელ. ს.გ. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში;
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და
კულტურის ხელოვნების ნიმუშები;
ხელ. ს.გ.მოსწალე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს;
ხელ. ს.გ. მოსწავლე იკვლევს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.
შესაბამისობა ესგ-გათვალისწინებულ შედეგებთან:
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების
ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად
ნამუშევრის შექმნისას.
ხელ. ს.გ.. მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად
გამოიყენოს სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის შექნისას.
ხელ. ს.გ. მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის
გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.
ხელ. ს.გ. მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და
იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო
პრობლემის გადასაჭრელად.
ხელ. ს.გ. მოსწალეს შეუძლია წარადგინოს ნამუშევრები და გამოთქვას და დაასაბუთოს
თავისი აზრი.
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს რომ ხელოვნება არის
თვითგამოხატვის საშუალება.
ხელ. ს.გ. მოსწავლე კრიტიკის დროს პატივისცემით ეკიდება სხვის ნამუშევარს და აზრს;
ხელ. ს.გ. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში;
ხელ. ს.გ. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და
კულტურის ხელოვნების ნიმუშები;
ხელ. ს.გ.მოსწალე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს;
ხელ. ს.გ. მოსწავლე იკვლევს რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.
მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეები წრეში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ შემოქმედებით უნარებს-კრეატულობას, განივითარებენ სხვადასხვა მასალაზე მუშაობისა და კომუნიკაციის უნარებს, ყოველივე ეს უნარი მათ გამოადგებათ ყოველდღიურ ცხოვრებაში, სხვადასხვა პროფესიის დაუფლებაში.
წრის მუშაობაში ჩართული პირები: მოსწავლეთა მშობლები, ხელოვნების მასწავლებელი და მოსწავლეები.
მოსწავლეთა ასაკი: 6 დან 10 წლამდე
დრო: წრის მუშაობა განხორციელდება 2018 -18 სასწავლო წელს II სემესტრის განმავლობაში , კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათობით 15.00 საათიდან 16 საათამდე
რესურსი: აუდიო მასალა, ხელოვნების წიგნები, თვალსაჩინოებები, სლაიდშოუ, ზღაპრები-ილუსტრაციების შესაქმნელად, თაბახის ფურცლები, ცარცი, ლეპტოპი, მოსწავლის ბუკი, სახატავი ფურცლები, ფერადი ფანქრები, პასტელი, ბუნებრივი მშრალი მასალა, წებო ემულსია, გუაში, აკვარელი, ფუნჯი, წყლიანი ჭიქა...
წრის მუშაობაში ჩართული პირები: მოსწავლეთა მშობლები, ხელოვნების მასწავლებელი და მოსწავლეები.
მოსწავლეთა ასაკი: 6 დან 10 წლამდე
დრო: წრის მუშაობა განხორციელდება 2018 -18 სასწავლო წელს II სემესტრის განმავლობაში , კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათობით 15.00 საათიდან 16 საათამდე
რესურსი: აუდიო მასალა, ხელოვნების წიგნები, თვალსაჩინოებები, სლაიდშოუ, ზღაპრები-ილუსტრაციების შესაქმნელად, თაბახის ფურცლები, ცარცი, ლეპტოპი, მოსწავლის ბუკი, სახატავი ფურცლები, ფერადი ფანქრები, პასტელი, ბუნებრივი მშრალი მასალა, წებო ემულსია, გუაში, აკვარელი, ფუნჯი, წყლიანი ჭიქა...
წრის მეცადინეობის გეგმა
2018-19 სასწავლო წელი
მეცადინეობა ჩატრდება კვირაში ერთხელ ხუთშაბათს
2018-19 სასწავლო წელი
მეცადინეობა ჩატრდება კვირაში ერთხელ ხუთშაბათს
# თარიღი თემის დასახელება საათების რაოდენობა
1) 24.01.2019 პრეზენტაცია მოსწავლეთათვის
1) 24.01.2019 პრეზენტაცია მოსწავლეთათვის
3) 31.01.2019 ზამთრის პეიზაჟების ხატვა 1
2) 7. 02.2019 კოლაჟით შესრულებული -პეიზაჟი 1
3) 14.02.2019 კოლაჟით შესრულებული ნატურმორტი 1
4) 21.02.2019 ქაღალდის აპლიკაციები 1
2) 7. 02.2019 კოლაჟით შესრულებული -პეიზაჟი 1
3) 14.02.2019 კოლაჟით შესრულებული ნატურმორტი 1
4) 21.02.2019 ქაღალდის აპლიკაციები 1
7)28.02.
2019 განვლილი მასალის გამეორება (ჩანაფიქრით) 1
8) 7.03.2019 გუაშით ხატვა-პეიზაჟი 1
9) 14.03.2019 გუაშით ხატვა- ხელის ანაბეჭდები 1
10) 21.03.2019 გუაშით ხატვა- გაზაფხული 1
11) 28.03.2019 აკვარელით ხატვა-პორტრეტი 1
12) 4.04.2019 აკვარელით ხატვა-ცხოველები დ ა ფრინველები 1
13) 11.04.2019. პასტელით ხატვა-ადამიანის გამოსახულება 1
14) 18.04.2019 პაასტელით ხატვა- გაზაფხული
15) 25.04. 2019 ხე ქარში-პასტელით ხატვა 1
16) 02.05.2019 ფილმის პერსონაჟების ხატვა -პასტელით 1
17) 16. 05.2019 საგამოფენო მზადება 1
18) 23.05.2019 საგამოფენო მზადება 1
8) 7.03.2019 გუაშით ხატვა-პეიზაჟი 1
9) 14.03.2019 გუაშით ხატვა- ხელის ანაბეჭდები 1
10) 21.03.2019 გუაშით ხატვა- გაზაფხული 1
11) 28.03.2019 აკვარელით ხატვა-პორტრეტი 1
12) 4.04.2019 აკვარელით ხატვა-ცხოველები დ ა ფრინველები 1
13) 11.04.2019. პასტელით ხატვა-ადამიანის გამოსახულება 1
14) 18.04.2019 პაასტელით ხატვა- გაზაფხული
15) 25.04. 2019 ხე ქარში-პასტელით ხატვა 1
16) 02.05.2019 ფილმის პერსონაჟების ხატვა -პასტელით 1
17) 16. 05.2019 საგამოფენო მზადება 1
18) 23.05.2019 საგამოფენო მზადება 1
19) 30.05.2019 საგამოფენო მზადება 1
20) 6.06.2019 საგამოფენო მზადება 1
20) 6.06.2019 საგამოფენო მზადება 1
21)13.06.2019 ეკოგამოფენა - პრეზენტაცია 1
წრის ხელმძღვანელი თამარ ადამია
2018-19 სასწავლო წელი
საწრეო მუშაობა დავიწყე ოქტომბრიდან მაგრამ დოკუმენტაციის მოუწესრიგებლობის გამო მხოლოდ მეორე სემესტრი დავარეგისტრირე ოფიციალურად
# 4 ოქტომბერი 2014
სკოლის წრის წევრებთან მიმოვიხილე სწრეო მუსაობა და საჭირო ნივთები, შემდეგ კი გავიცანით სოფლის შემოგარენი და შევაგროვეთ ბუნებრივი მშრალი მაალა
# 11 ოქტომბერი
შეგროვილი მასალებით დავამზადეთ ცხოველების გამოსახულებები
# 18 ოქტომბერი
დღეს გამხმარი ფოთლებით სოფლის პეიზაჟები დავამზადეთ
# 25 ოქტომბერი
დღეს ფოტლებით დავამზადეთ ფრინველები
# 1 ნოემბერი
ფოთლებით პორტრეტების დამზადებაც შეიძლება
# 8 ნოემბერი
შემოდგომის ნატურმორტი (მოსწავლეებმა იმუშავეს ინდივიდუალურად ხოლო შემდეგ ლარნაკზე განვათავსეთ)
# 15 ნოემბერი
დღეს მასავერაში წვიმიანი ამინდია და ოთხი შემოდგომის ფერებით გავამხიარულეთ
# 22 ნოემბერი
თმების მაგივრად ქაღალდის ბურბუშელები, ასე დაამზადეს მოსწავლეებმა პორტრეტები
#29 ნოემბერი
შემოდგომის გემრიელი ხილი ქაღალდის ნაკუწებით
# 6 დეკემბერი
#13 დეკემბერი
გამოფენის და პრეზენტაციების დღე , ხელოვნების კაბინეტი ნელ-ნელა ლამაზდება
#20 დეკემბერი
პორტრეტებს საქსოვი ძაფის თმები მივაწებეთ, ყველას მოგვეწონა.
შემდეგ კი გამოვფინეთ.
# 27 დეკემბერი
Комментариев нет:
Отправить комментарий